Coronavirus

Laatste informatie rondom het coronavirus, laatst bijgewerkt: 21-10-2020 | 15:00 uur

Geachte gast,

Iedereen is in de ban van de uitbraak van het coronavirus en de gevolgen hiervan. U vraagt zich ongetwijfeld af wat dit voor gevolgen heeft voor uw reis. Vandaar dat we hier uitleggen wat de impact is, en welke gevolgen dit voor uw boeking zal hebben.

Buiten Bergen is geopend en het is mogelijk een verblijf te boeken op ons park. We hanteren alle richtlijnen van het RIVM. Zo houden we rekening met uw en de veiligheid van onze medewerkers.

  • We besteden extra aandacht aan het reinigen van handcontactpunten in de woningen en in de receptie, dit betekent dat deurklinken, handvatten, lichtknopjes etc. extra goed gereinigd worden. 

Veilig boeken bij Buiten Bergen

Gaat u op vakantie in Nederland, bekijk dan de geldende maatregelen vanuit de Rijksoverheid voor een verblijf op Buiten Bergen

Extra omboekflexibiliteit tot 1 dag voor aankomst

Wij bieden u flexibiliteit om uw vakantie tot 1 dag voor aankomst om te boeken naar een andere periode in dezelfde accommodatie in geval van een:

  • Gesloten grens
  • Negatief reisadvies naar de regio van bestemming
  • Quarantaine plicht bij aan- en/of terugkomst in combinatie met een negatief reisadvies

Bovenstaande dient op de officiële website van de Nederlandse overheid of overheid van het land van bestemming te worden gecommuniceerd. Het totaalbedrag van de boeking blijft gelijk of wordt hoger. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaalt u het verschil extra.

Gratis annuleren binnen 14 dagen

Binnen 14 dagen na het maken van de reservering kan de reservering kosteloos worden geannuleerd, maar alleen als uw aankomstdatum (nog) niet binnen 28 dagen valt. Voor reserveringen die 28 dagen of korter voor aanvang van uw verblijf zijn gedaan is kosteloos annuleren niet mogelijk.

Na 14 dagen vanaf het maken van de reservering zijn de kosten van annuleren conform Recron voorwaarden.

Later betalen

Heeft u al een keuze kunnen maken? Boek vervolgens gemakkelijk en snel. U hoeft namelijk niet direct te betalen, maar binnen 10 dagen. Dit geldt voor alle boekingen, met uitzondering van last minutes met aankomst binnen 28 dagen. Dan vragen wij u direct te betalen.

In termijnen betalen

Boekt u een verblijf voor over 8 weken of wellicht later, dan hoeft u niet direct het gehele bedrag te betalen. Het is in dat geval mogelijk om in twee termijnen te betalen. U betaalt 35% direct of binnen 10 dagen. Voor de overige 65% heeft u tot 8 weken voor aankomst de tijd.

Informatie over contact met Buiten Bergen 

We hebben een enorme stroom aan mail- en telefoon verkeer van gasten.
Dit alles maakt dat onze medewerkers niet direct overal op kunnen reageren.
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn willen we u het volgende vragen:

  • Heeft u een vraag over uw boeking tussen nu en 3 November  dan kunt u uw vraag mailen naar service@fijnopvakantie.nl telefonisch zijn wij door de drukte moeilijk bereikbaar, mocht u toch telefonisch contact willen (maandag en vrijdag van 10.00 tot 11.30 en van 12.30 tot 17.00 uur, dinsdag tot en met donderdag van 09.00 tot 13.00 uur) houdt u dan rekening met een langere wachtrij dan dat u van ons gewend bent.
  • Heeft u een vraag welke betrekking heeft op een boeking ná 3 November, dan willen wij u verzoeken onze website in de gaten te houden. Zodra er meer duidelijkheid is over ons beleid zullen we dit delen op onze website. Heeft u een dringende vraag die niet kan wachten, dan verzoeken wij u per mail contact met ons op te nemen: service@fijnopvakantie.nl

Voor nu wensen wij u alle gezondheid en danken wij u voor uw geduld en begrip.

Het team van Buiten Bergen

 

Veilig betalen met:
iDEAL Mastercard Visa Paypal